DON'T LET IT GET TO YOU

Måndag kväll och jag dagen har varit bra, första lektionen var inställd så då satt jag och Emelie och kollade på Melodifestivalen eftersom hon inte såg den i lördags. Andra lektionen var Hantverk och då sminkade jag Emelie, sen gick vi på lunch och efter det en håltimma där jag satt och slösurfa bort tiden innan svenskan skulle börja. Kom hem och humöret har varit på topp hela dagen. Imorgon börjar vi dagen med sovmorgon eftersom att jag börjar kl tolv, jippie. Ikväll blir det Familjen Annorlunda och Paradise Hotel, woho!
 
 

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams skriver:

Hej där! Tänkte kika in och tipsa dig om en tävling jag har igång på bloggen nu, där du kan vinna ett riktigt snyggt skärp som passar både till vardags och fest! Reglerna är väldigt enkla, så kika in och se om det är något för dig :)

Länk till tävlingen: http://babustylee.webblogg.se/2014/february/tavling-vinn-ett-snyggt-skarp.html#comment

Vore superkul om du ville vara med och delta!
Om du är helt ointresserad av såna här kommentarer så ber jag om ursäkt.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar